רכב פרטי נוסעים «B» ואופנוע «A,A1,A2»
שאלות הכרת הרכב
- בתחזוקה סדירה של מנוע הרכב ושל שאר מערכותיו.
- בשמירה על ניקיון מנוע הרכב ותא המנוע ברכב.
- אי אפשר להפחית את הזיהום. זה דבר קבוע ברכב.
- בשטיפת מכל הדלק של הרכב אחת לחודש.
| «C1» | «A» | «1» | «В» |
- להבטיח שהרכב לא יזוז ממקומו ולא יתדרדר בעת חנייה.
- לוודא עצירה לפני רמזור אדום.
- השימוש בו מצמצם את שחיקת בלמי השירות (בלם-רגל).
- להגביר את עצמת הבלימה של הבלמים.
| «C1» | «В» |
- אחת לחצי שנה, במוסך המטפל.
- בבדיקת הרישוי השנתית לרכב (טסט) במכון רישוי.
- אחת לחודש, בכל מוסך המתמחה בחשמלאות רכב.
- כלי הרכב אינם מזהמים את האוויר, ולכן אין צורך בבדיקה כלל.
| «C1» | «1» | «В» |
- הוא עלול לגרום להסטת הרכב לצד הגלגל שבו לחץ האוויר נמוך יותר.
- אין כל סכנה כל עוד שיעור הלחץ בצמיגים לפחות רבע משיעור הלחץ הדרוש.
- הוא עלול לגרום למשיכת גלגל ההגה לצד הגלגל שבו לחץ האוויר גבוה יותר.
- אין כל סכנה. למידת לחץ האוויר בצמיגים הקדמיים אין כל חשיבות.
| «C1» | «В» |
- מערכת ההיגוי.
- מערכת מיזוג האוויר.
- מערכת החשמל.
- מערכת הבלמים.
| «C1» | «В» |
- תקלה במנוע הרכב.
- תקלה במערכת הבלמים בלבד.
- לחץ אוויר נמוך באחד הגלגלים הקדמיים.
- לחץ אוויר נמוך בשני הגלגלים האחוריים.
| «C1» | «В» |
- לשחרר שני אומים, להרים את הרכב במגבה (ג'ק) ולשחרר לגמרי את יתר האומים.
- לשחרר מעט את האומים/הברגים, להרים את הרכב במגבה (ג'ק) ולשחרר לגמרי את כל האומים /הברגים.
- להרים את הרכב במגבה (ג'ק) ואחר כך לשחרר את האומים לגמרי.
- לשחרר לגמרי את האומים ולהרים את הרכב במגבה (ג'ק).
| «C1» | «В» |
- רשום בתעודת הביטוח.
- רשום בפוליסת הביטוח.
- רשום על מדבקה המודבקת ברכב.
- רשום ברישיון הרכב.
| «C1» | «В» |
- לספק הגנה נוספת על הנוסעים בזמן פגיעה מלפנים.
- לשלוט על מערכת השמע בתא הנהג ולהחליף תחנות ברדיו.
- לאפשר בקרה על מערכות הרכב השונות ולקבל מידע מהן.
- לווסת את מערכות המנוע ולמנוע שחיקה בצמיגי הרכב.
| «C1» | «1» | «В» |
- יפסיק מיד את הנסיעה ברכב.
- ימשיך בנסיעה בזהירות עד למוסך הקרוב.
- יאתר את מקור הבעיה וינסה להתגבר עליה בעת הנסיעה.
- אם מקור התקלה הוא במערכת ההצתה או הדלק – יפסיק את נסיעתו; אם לא – ימשיך.
| «C1» | «A» | «В» |